پروسسور هرتز مدل Hertz H8DSP

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد پروسسور
  • دارای 7 ورودی سیگنال
  • پشتیبانی از 8 خروجی آنالوگ PRE OUT
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • ان اتصال مجزای ۳ ورودی
  • پشتیبانی از ریموت کنترل DRC HE
  • استفاده از ورودی های لول
شناسه محصول: 22513 دسته: برند:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

24,500,000 تومان

2 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

پروسسور هرتز مدل Hertz H8DSP

پروسسور یا پردازنده Hertz H8DSP یکی از محصولات خوب برند هرتز محسوب می شود و می توان آن را به منبع دیجیتالی یا آنالوگ مختلف نصب نموده و از این طریق سیستم صوتی معمولی خودرو خود را به یک سیستم یکپارچه با عملکرد بالا تبدیل کرد.

این محصول یک نرم افزار قابل درک و ساده دارد و جهت ارائه پاسخ اکوستیک تنظیمات را در یک محیط پیچیده ارائه می دهد. همچنین نرم افزار کامپیوتری آن متناسب با معیارهای ارگونومیکی مشخص در صنعت سیستم خودرو ایجاد شده اند و به همین دلیل می توان از طریق آن به نتایج فوری تنظیم سیگنال ها دسترسی مستقیم داشت. همچنین با استفاده از این محصول می توان سیستم فابریک ماشین را آپگرید کرد.

تعداد ورودی ها

پروسسور هرتز مدل Hertz H8DSP از ۷ ورودی سیگنال پشتیبانی می کند و ورودی های آن دارای آپشن های اتصال متنوعی هستند. ورودی های این محصول شامل ورودی های سه گانه High ،level و RCA و سیگنال های سطح پایین از قبل تقویت شده، ورودی سطح بالا، ورودی دیجیتال آپتیکی و ورودی استریو کمکی هستند. همچنین سیگنال های دیجیتال آپتیکی این محصول طیف ۹۶.۲۴ را قبول می کند.

نا گفته نماند که می توان با ورودی دیجیتال آپتیکی خرابی و تداخلات سیگنال ها را در مراحل تبدیل به واسطه سیگنال های آنالوگ A/D خنثی کرد.

تجمع کانال های فیلتر شده چندگانه

پنل تنظیمات این پردازشگر در نرم افزار کامپیوتری به نحوی است که می توان کانال های فیلتر شده چندگانه نظیر تیوتر و فیلتر را به صورت اتوماتیک تجمیع کرد.

تعداد خروجی ها

پروسسور هرتز مدل Hertz H8DSP از ۸ خروجی آنالوگ PRE OUT پشتیبانی می کند و هر کدام از خروجی های آن شامل کراس اور الکترونیکی ۶۸ مرحله ای، یک اکولایزر ۳۱ باند توابع زمانی قابل انتخاب و شیب های قابل تنظیم 6-24 dB هستند.

ناگفته نماند که برای تمامی خروجی های تعبیه شده برای این محصول می توان پارامترهای هر کانال سیگنال ورودی، متناسب با جانمایی بلندگوها تنظیم تاخیرهای زمانی و تنظیم اکولایزرها و کراس اورها را در هر کانال خروجی متناسب با پلتفرم ویندوز ۱۰ ۸۷ ویستا و XP انجام داد.

زبان های قابل پشتیبانی

این محصول از زبان های مختلفی نظیر زبان چینی، روسی، آلمانی، کره ای ایتالیایی انگلیسی پشتیبانی می کند و کاربران آن می توانند، با انتخاب زبانی که به آن مسلط هستند، تغییرات مد نظر را در منوها و عملکرد این سیستم اعمال کنند. البته ناگفته نماند که زبان های آن در حال تکمیل بوده و در نسخه های به روز رسانی شده زبان های جدید به دیگر موارد نام برده اضافه شده است.

قابلیت اتصال هر ورودی آن به صورت مجزا به سه دستگاه دیگر

یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی این محصول امکان اتصال مجزای ۳ ورودی آن به صورت همزمان به سه ورودی دیگر است. برای دسترسی به قابلیت فوق باید از کنترلر آن یا  DRC استفاده کرد و از بین دستگاه های متصل شده به سوئیچ سورس مورد نظر خود را انتخاب نمود.

پشتیبانی از ریموت کنترل DRC HE

پروسسور هرتز مدل Hertz H8DSP از ریموت کنترل کوچک DRC HE پشتیبانی می کند و با این قابلیت می توان بدون نیاز به کامپیوتر سیستم اصلی این پردازشگر را کنترل کرده و تنظیمات مد نظر را روی آن اعمال کرد. ریموت کنترل  گDRC HE در داشبورد یا دیگر نقاط در دسترس خودرو نصب می شود و با نصب آن می توان از بین ۲ تنظیمات پیش فرض ذخیره شده در نرم افزار یکی را انتخاب نمود و سپس صدای ساب ووفر، صدای سیستم، فیدر و بالانس را تنظیم کرد.

روش های استفاده از Hertz H8DSP

به طور کلی از این محصول می توان به سه روش استفاده کرد که این روش ها شامل موارد زیر هستند.

  • استفاده از ورودی های لول

پردازشگر Hertz H8DSP دارای قابلیتی است که با استفاده از این قابلیت می توان آن را به صورت اتوماتیک روشن و فعال کرد. به عبارت دیگر روشن و فعال کردن آن نیازی به نصب سیم ریموت ندارد و فقط از طریق کلید موجود در کنار دستگاه می توان آن را فعال و یا غیر فعال نمود.

  • استفاده از rca

در مواقعی که هد یونیت فاقد تنظیمات حرفه ای نظیر خروجی های اکولایزر کراس اور و ساب ووفر باشد می توان آن را از طریق rca به دستگاه Hertz H8DSP متصل کرده و آنگاه با استفاده از نرم افزار مخصوص و لپ تاپ وارد تنظیمات حرفه ای دستگاه شده و متناسب با سلیقه خود تنظیمات آن را سفارشی سازی کرد.

  • با استفاده از خروجی دیجیتال

در مواقعی که دستگاه پلیر حاوی خروجی دیجیتال باشد می توان با استفاده از ورودی اپتیکال Hertz H8DSP آن را روشن کرد.

خرید و قیمت پروسسور هرتز مدل Hertz H8DSP

این محصول مدل بروز شده پروسسورBit ten محسوب می شود و یکی از بهترین محصولات موجود در این زمینه است. این پروسسور در مقایسه با مدل قدیمی تر و انواع پروسسور هرتز یک پردازشگر 4way به شمار می رود و از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است. قیمت آن نیز مناسب بوده و علاقمندان به این نوع پردازشگر می توانند با صرف هزینه هایی مناسب برای خرید آن اقدام کنند.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پروسسور هرتز مدل Hertz H8DSP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه