قاب مانیتور فابریک برلیانس 330 نقره ای

ویژگی های محصول
  • قیمت برای یک عدد قاب
  • مناسب برای برلیانس 330 نقره ای
  • قابل استفاده برای تمامی مانیتورهای اندرویدی 9 اینچی
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده درجه یک
  • کیفیت و طول عمر بالا
  • ابعاد: ( ۲۳ سانتی متر × ۱۳ سانتی متر × ۱۳ سانتی متر × ۲۲ سانتی متر )
شناسه محصول: 23155 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

500,000 تومان

5 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور فابریک برلیانس 330 نقره ای

قاب مانیتور فابریک برلیانس 330 نقره ای با مدل های مختلف مانیتور اندروید ۹ اینچ فابریکی قابل استفاده است. به طور کلی مدل های مختلف نسل جدید مانیتورهای اندروید به نحوی طراحی شده اند که با تمامی مدل های خودروهای داخلی و خارجی قابل استفاده هستند.

 به عبارت دیگر با خرید یک قاب فابریک مانیتور اندروید برای خودرو برلیانس 330 نقره ای می توان از تمامی قابلیت ها و فناوری های بروز این مانیتورها نظیر بلوتوث، وای فای، نرم افزارهای مختلف و غیره به راحتی برخوردار شد. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی ها و قابلیت های قابل ذکر برای این محصول عنوان خواهد شد.

برخورداری از کیفیت ساخت بالا

این نوع قاب با استفاده از پلاستیک فشرده درجه یک و کاملاً متناسب با سبک طراحی داشبورد و فضای داخلی کابین خودرو برلیانس ساخته و طراحی شده است. از این رو علاوه بر برخورداری از کیفیت و طول عمر بالا، با فضای داخلی این خودرو کاملاً هماهنگ بوده و با نصب آن می توان یک ساختاری کاملاً یکپارچه و زیبا در داخل کابین خودرو ایجاد کرد.

قابل استفاده برای تمامی مانیتورهای اندرویدی ۹ اینچی

مانیتورهای نسل جدید در مقایسه با مدل های قدیمی تر از حجم و ابعاد بسیار کمتر و فشرده تری برخوردار هستند و این محصول نیز به نحوی طراحی شده است که با همه مانیتورهای اندرویدی ۹ اینچی که در بازار از آنها به عنوان مانیتور ۱۱ اینچی یاد می شود کاملاً سازگار است. از این رو با برخورداری از ابعاد ۲۳ سانتی متر × ۱۳ سانتی متر × ۱۳ سانتی متر × ۲۲ سانتی متر به راحتی می توان آن را روی مدل های مختلف مانیتورهای اندرویدی ۹ اینچی نصب کرد.

برخورداری از قابلیت نصب راحت و سریع

این مانیتور به همراه سوکت فابریک خودروی برلیانس ۳۳۰ نقره ای عرضه می شود به همین دلیل برای نصب آن نیازی به ایجاد برش روی داشبورد و همچنین ایجاد تغییر در سیستم سیم کشی فابریک خودرو نیست. بنابراین برخلاف تصور با نصب این قاب روی داشبورد خودرو خود گارانتی آن نیز محفوظ مانده و از بین نمی رود.

مراحل نصب قاب مانیتور فابریک برلیانس 330 نقره ای

نصب این قاب روی داشبورد و مانیتور خودرو بسیار راحت و ساده است برای این کار فقط کافی است، مانیتور را درون فریم یا قاب فابریکی قرار داده و سپس با استفاده از قفل های موجود یا پیچ ها قاب و فریم را به هم مونتاژ کرد. سپس باید سوکت فابریکی قاب و مانیتور را به سوکت ها و کابل های مربوطه موجود روی داشبورد خودرو نصب کرد. به همین راحتی مراحل نصب قاب روی مانیتور و داشبورد به پایان می رسد.

اقلام همراه

این محصول با سلامت فیزیکی کالا و پیچ های مربوطه برای نصب به مشتری عرضه می شود.

خرید و قیمت قاب مانیتور فابریک برلیانس 330 نقره ای

همانطور که عنوان شد این قاب به صورت کاملاً استاندارد طراحی شده است و از این رو با نصب آن روی مانیتور خودرو خود به راحتی می توان از حرکت و لغزش غیر قابل کنترل مانیتور در حین رانندگی جلوگیری کرد و از تمامی فناوری های بروز مانیتورهای نسل جدید نیز استفاده برد.

قیمت قاب مانیتور در مقایسه با پد آن بسیار مناسب تر است و در حال حاضر می توان این محصول را با قیمت بسیار مناسب از این سایت به صورت کاملاً غیر حضوری سفارش داد.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور فابریک برلیانس 330 نقره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه