قاب مانیتور فابریک مزدا 3 – 2014 جدید

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای مزدا 3 – 2014
  • ساخته شده از پلاستیک مرغوب و درجه یک
  • کیفیت و دوام بالا
  • مناسب برای تمامی مانیتورهای سایز ۹ و ۱۰ اینچی
شناسه محصول: 23167 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

750,000 تومان

5 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور فابریک مزدا 3 – 2014

قاب مانیتور فابریک مزدا 3 – 2014 به صورت فابریک  طراحی شده است و با وجود آن می توان از تمامی مدل های مانیتورهای نسل جدید اندرویدی استفاده کرد. به عبارت دیگر مانیتورهای نسل جدید علاوه بر برخورداری از حجم و ابعاد کمتر به نحوی طراحی شده اند که بر روی تمامی مدل های مختلف خودروهای داخلی و خارجی قابل نصب و استفاده هستند.

منتهی برای دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت های این دسته از مانیتورها حتماً باید به همراه مانیتور خود یک قاب یا فریم مخصوص مدل خودرو خود در اختیار داشت. قاب مانیتور مزدا 3 – 2014 دارای ویژگی های مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

کیفیت ساخت بالا

این مدل قاب مانیتور با استفاده از پلاستیک مرغوب و درجه یک ساخته شده و در شرایط مختلف از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر این قاب با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرما و سرما دچار آسیب نمی شود و جلوه ظاهری خود را به طور کامل حفظ می کند.

ایجاد ساختاری کاملاً یکنواخت

یکی دیگر از ویژگی های این محصول داشتن رنگ و طرحی کاملاً یکنواخت با داشبورد و دیگر المان های موجود در کابین خودرو مزدا ۳ ۲۰۱۴ است. به همین دلیل نصب و استفاده از آن برای این مدل خودرو منجر به ایجاد کوچکترین تضادی در طراحی داخلی آن نمی شود.

به همراه داشتن سوکت فابریک خودرو مزدا 3 – 2014

دیگر ویژگی قابل ذکر برای این قاب برخورداری از سوکت فابریک خودرو مزدا 3 – 2014 است. به همین دلیل برای نصب و راه اندازی آن لازم نیست در سیستم سیم کشی فابریک خودرو تغییر خاصی را ایجاد کرد. همچنین مانیتور را می توان بدون ایجاد کوچک ترین تغییر بر روی داشبورد و یا برش داشبورد خیلی راحت و سریع روی مانیتور نصب کرد.

این محصول برای تمامی مانیتورهای سایز ۹ و ۱۰ اینچی مناسب است و همچنین با نصب و استفاده از آن به دلیل عدم ایجاد تغییر در ساختار فابریک داشبورد و سیستم سیم کشی خودرو گارانتی خودرو از بین نخواهد رفت.

اقلام همراه

این مدل قاب برای تمامی خودروهای تیپ و سری مزدا 3 – 2014 قابل استفاده بوده و به رنگ مشکی است و علاوه بر محصول اصلی پیچ و پیچ قاب مربوطه نیز عرضه می شود.

خرید و قیمت قاب مانیتور فابریک مزدا 3 – 2014

همانطور که در مطالب اولیه نیز به این نکته اشاره شد در حال حاضر می توان این قاب را به صورت جداگانه و بدون فریم خریداری کرد. قیمت قاب در مقایسه با فریم بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است و خرید قاب ماشین به همراه پد مخصوص یا مانیتور اندرویدی ایده آل با قیمت مناسب نیز برای همه هموطنان از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور فابریک مزدا 3 – 2014 جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه