قاب مانیتور MG 360 سایز 9 اینچ

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای مانیتور MG – 360
  • مناسب برای مانیتور لمسی ۹ و ۱۱ اینج
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده
  • مقاوم در برابر حرکت های غیر قابل کنترل ، ضربه، فشار، نور خورشید، سرما و گرما
  • دارای کیفیت ساخت بسیار بالا
  • دارای سوکت برق فابریکی و پیچ نصب مربوطه
شناسه محصول: 23227 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

390,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور MG 360 سایز 9 اینچ

قاب مانیتور MG 360 به صورت فابریک و مخصوص برای خودرو MG 360 طراحی شده است. می توان تمامی مدل های مختلف مانیتور لمسی ۹ یا به عبارت دیگر ۱۱ اینج را که دارای سایز سایز(23*13*13*2 ) سانتیمتر هستند را با این قاب به خودرو MG 360 متصل کرد.

خوشبختانه مانیتورهای نسل جدید که امروزه روانه بازار می شوند، به صورت جداگانه و بدون فریم نیز به فروش می رسند و می توان قاب و فریم را به صورت جداگانه خریداری کرد.

منتهی برای دسترسی به امکانات آنها نظیر پخش فایل های صوتی و تصویری، برقراری تماس تلفنی از طریق سیستم پخش خودرو با استفاده از فناوری بلوتوث، اتصال به اینترنت با استفاده از وای فای و دیگر فناوری ها باید پد یا مانیتور را حتما با استفاده از قاب مخصوص مانیتور MG 360 روی داشبورد خودرو خود نصب کرد. در ادامه برخی از ویژگی های مهم قاب مانیتور مخصوص خودرو MG 360 بررسی خواهد شد.

جنس قاب مانیتور MG – 360

قاب مانیتور MG 360 سایز 9 اینچ از پلاستیک فشرده و کاملا متناسب با داشبورد خودرو MG 360 طراحی و تولید شده است و از مانیتور خودرو در برابر حرکت های غیر قابل کنترل و هر گونه لغزش محافظت می کند و مانیتور بطور کامل روی داشبورد خودرو فیکس می کند.

این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و در صورت قرار گرفتن در معرض ضربه، فشار، نور خورشید، سرما و گرما براحتی آسیب نمی بیند.

برخورداری از ابعاد و اندازه استاندارد

این محصول ابعاد کاملا استانداردی دارد و ابعاد آن کاملا متناسب با ابعاد محل نصب قاب خودرو MG 360 ساخته شده است. به همین دلیل برای نصب آن نیازی به ایجاد برش و تغییر سایز روی داشبورد نیست.

برخورداری از سوکت برق فابریکی خودرو MG – 360

این قاب به همراه سوکت برق فابریکی خودرو MG 360 عرضه می شود. بنابراین برای نصب آن به خودرو MG 360 و استفاده از فناوری های جدید مانیتور خود نیازی به ایجاد تغییر در سیم کشی برق فابریک و کارخانه ای خودرو نیست. از این رو باید گفت که با خرید و نصب این قاب روی خودرو گارانتی خودرو همچنان محفوظ مانده و از بین نمی رود.

اقلام همراه

قاب مانیتور MG 360 به همراه پیچ نصب مربوطه به فروش می رسد.

خرید و قیمت قاب مانیتور MG – 360

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی اتوآدیو این قاب را هم به همراه پد و به صورت جداگانه عرضه می کند. بنابراین کسانی که قصد خرید پد و قاب به صورت همزمان و یا فقط قاب مناسب برای خودرو MG 360 را دارند، می تواند، همین حالا برای خرید آن با قیمتی بسیار مناسب از این مجموعه اقدام کنند.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور MG 360 سایز 9 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه