مانیتور فابریک بسترن بی Besturn B 30

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای بسترن B30
  • دارای سوکت برق فابریک
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده درجه یک
  • مقاوم در برابر نوسانات هوا
  • نصب سریع و اسان
شناسه محصول: 23252 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

400,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

مانیتور فابریک بسترن بی Besturn B 30

قاب مانیتور بسترن B30 فابریک به صورت اختصاصی برای خودرو بسترن B30 طراحی شده است و با استفاده از این مدل قاب می توان خیلی راحت مدل های مختلف مانیتورهای اندرویدی نسل جدید را در این خودرو نصب و راه‌اندازی کرد و به همه امکانات و فناوری های آنها دسترسی پیدا نمود.

به عبارت دیگر مانیتورهای نسل جدید به نحوی طراحی شده اند که می توان آنها را روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی نصب کرد و از امکانات و قابلیت های آنها بهره برد. منتهی برای دسترسی به فناوری ‌های جدید این محصولات در مدل های مختلف خودرو حتما باید یک قاب مانیتور مخصوص همان خودرو را در اختیار داشت.

خودرو بسترن B30 نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازمه نصب و راه اندازی مانیتورهای نسل جدید در آن یک قاب مانیتور فابریک خودرو بسترن B30 است. برخی از ویژگی های این قاب به شرح زیر هستند.

برخورداری از سوکت فابریک برق بسترن B30

یکی از مهمترین و اصلی ‌ترین ویژگی های این محصول برخورداری از سوکت برق فابریک کارخانه ای خودرو بسترن B30 است. با استفاده از این قابلیت می توان خیلی راحت و بدون دغدغه و همچنین بدون نیاز به ایجاد تغییر در سیستم سیم کشی فابریک و کارخانه ای خودرو خود این قاب را روی آن نصب کرد.

برخورداری از ساختار و طراحی یکپارچه با داشبورد خودرو بسترن B30

این محصول کاملا متناسب با داشبورد و‌ فضای داخلی کابین خودرو بسترن B30 طراحی شده و با همه آلمان های بکار رفته در این خودرو کاملا سازگار است. به همین دلیل نصب و استفاده آن موجب ایجاد کوچکترین تضادی در طراحی فضای داخلی خودرو نمی شود و با وجود آن همه چیز کاملا یکپارچه و هماهنگ به نظر می رسد.

بنابراین با تعویض خودرو خود به یک خودرو  بسترن B30 می توان همان مانیتور قبلی را روی آن نصب کرد و از پرداخت کلی هزینه برای خرید مانیتور جدید معاف شد.

برای نصب و راه اندازی قاب مانیتور بسترن B30 روی خودرو خود نیاز به ایجاد برش و هیچ تغییر دیگری نیست. همچنین ابعاد و اندازه این قاب کاملا هماهنگ و متناسب با دکمه ها و قاب روی مانیتور است. از این رو باید گفت که با خرید این قاب گارانتی خودرو نیز از بین نمی رود و از این نظر نیز جای هیچگونه نگرانی باقی نمی ماند.

کیفیت ساخت بالا

این قاب از نظر کیفیت ساخت نیز در سطح خوبی قرار دارد و با استفاده از پلاستیک فشرده درجه یک ساخته شده است. به همین دلیل تابش مستقیم نور خورشید و گرمای بالا به آن هیچ آسیبی نمی زند.

نصب راحت

همانطور که عنوان شد برای نصب این محصول نیاری به برش و استفاده از ابزار نصب خاصی نیست. بلکه فقط کافی است قاب را با استفاده از پیچ ها یا قفل مخصوص با مانیتور مونتاژ کرد و سپس سوکت برق فابریک قاب را به سوکت برق روی داشبورد خودرو متصل کرد. به این ترتیب خیلی راحت و حتی بدون نیاز به حضور نصاب و با صرف چند دقیقه زمان این قاب روی مانیتور نصب می شود.

خرید و قیمت مانیتور فابریک بسترن بی Besturn B 30

قیمت قاب فابریک در مقایسه با خود مانیتور بسیار ارزان تر است. بطور کلی قیمت این قاب در مقایسه با کیفیت و ویژگی های نامبرده برای آن بسیار مناسب بوده و با پرداخت کمی هزینه می توان آن را براحتی خریداری کرد.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مانیتور فابریک بسترن بی Besturn B 30”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه