قاب مانیتور بسترن Besturn B50

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای بسترن B50
  • مناسب برای مانیتور 9 اینچی
  • ابعاد: (23×13×13×22 سانتی‌ متر)
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده درجه یک
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشید
  • دوام و کیفیت بسیار بالا
  • دارای سوکت تغذیه فابریکی و پیچ مربوطه برای نصب
شناسه محصول: 23261 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

1,100,000 تومان

2 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور بسترن Besturn B50

قاب مانیتور بسترن Besturn B50 جهت نصب و نگهداری مانیتورها یا پدهای 9 اینجی که در بازار از آنها به عنوان مانیتور های 11 اینج نیز یاد می شود و دارای ابعاد 23×13×13×22 سانتی‌ متر هستند روی داشبورد خودرو طراحی و عرضه می شود.

این فریم مخصوص را می توان برای نصب و استفاده از تمامی مانیتورهای نسل جدید بکار برد. به عبارت دیگر مانیتورهای اندرویدی نسل جدید را می توان روی تمامی مدل های خودرو نصب و استفاده کرد. منتهی برای دسترسی به همه امکانات و فناوری های مدل های مختلف مانیتورهای اندرویدی حتما باید یک فریم یا قاب مانیتور فابریکی مخصوص خودرو خود در اختیار داشت.

به عبارت دیگر مهم‌ترین پیش نیاز نصب و استفاده از مانیتورهای نسل جدید روی خودرو بسترن B50 و تجربه یک رانندگی خاص و منحصر به فرد خرید یک قاب مانیتور فابریکی مخصوص خودرو بسترن B50 است. برخی از ویژگی های قاب مانیتور بسترن B50 شامل موارد زیر است.

جنس قاب مانیتور بسترن Besturn B50

تمامی فریم یا قاب های مانیتور مخصوص انواع خودرو موجود در بازار با استفاده از پلاستیک فشرده درجه یک ساخته می ‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. قاب مانیتور بسترن B50 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با استفاده از پلاستیک فشرده و با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی دارد و حتی در صورت قرار گرفتن طولانی مدت در معرض تابش نور خورشید به راحتی در معرض فرسودگی، شکستی و تغییر حالت قرار نمی گیرد.

برخورداری از رنگ و طرح کاملا یکسان با خودرو بسترن B50

قاب مانیتور بسترن Besturn B50 از نظر ابعاد و سبک طراحی و رنگ کاملا متناسب با داشبورد و دیگر آلمان های خودرو بسترن B50 طراحی و تولید شده است. به همین دلیل نصب آن در کابین این نوع خودرو، هیچ تغییری در ساختار آن ایجاد نمی کند و با وجود آن ساختار یکپارچه و یکنواخت داخل کابین به طور کامل حفظ می شود.

نصب راحت

برای نصب قاب مانیتور بسترن Besturn B50 ابتدا باید قاب را روی مانیتور قرار داد و آنها را با استفاده از قفل یا پیچ مخصوص به هم متصل کرد. سپس سوکت برق فابریک قاب را به سوکت کارخانه ای خودرو متصل نمود.

همانطور که عنوان شد، نصب این قاب بدون کوچکترین تغییری روی داشبورد و سیستم سیم کشی فابریک خودرو انجام می شود و نیازی به ایجاد برش و تغییر در محل نصب مانیتور و همچنین سیستم سیم کشی فابریک و کارخانه ای خودرو نیست. حتی برای نصب لزومی به درخواست کمک از نصاب و استفاده از ابزار و تجهیزات خاصی نیست و با صرف کمی زمان می توان آن را نصب کرد. همچنین برخلاف تصور گارانتی خودرو نیز از بین نمی رود.

اقلام همراه

این محصول به همراه سوکت تغذیه فابریکی، پیچ مربوطه برای نصب در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خرید و قیمت قاب مانیتور بسترن B50 – BESTURN

این قاب همانند دیگر قاب های مخصوص، قیمت بسیار مناسبی دارد و علی رقم برخورداری از کیفیت و طول عمر بالا جزو تجهزات ارزان قیمت خودرو محسوب می شود. درحال حاضر می توان قاب مانیتور بسترن Besturn B50 اصل و درجه یک را کاملا غیر حضوری در کمترین زمان و یا مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اتوآدیو خریداری کرد.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور بسترن Besturn B50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه