قاب مانیتور هایما S5

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای هایما S5
  • ساخته شده از پلاستیک درجه یک فشرده
  • کیفیت و طول عمر بسیار بالا
  • مقاوم در برابر اشعه های نور خورشید، فشار و ضربه
  • دارای سوکت برق فابریک و پیچ برای نصب
شناسه محصول: 23263 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

380,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور هایما S5

قاب مانیتور هایما S5 به صورت اختصاصی برای خودرو هایما S5 عرضه می شود و از نظر ویژگی های ظاهری و فنی کاملا متناسب با داشبورد و کابین داخل این خودرو است. به عبارت دیگر با در اختیار داشتن یک طرح پد هایما S5 می توان خیلی راحت و بدون دغدغه از فناوری های جدید، مانیتورهای اندرویدی نسل جدید استفاده کرد. به عبارت دیگر با وجود یک قاب مانیتور هایما S5 می توان مدل های مختلف مانیتور را روی خودرو خود نصب کرد. برخی از ویژگی های این قاب به شرح زیر است.

جنس قاب مانیتور هایما S5

این محصول با استفاده از پلاستیک درجه یک فشرده توسط بروزترین فناوری ها و خط تولید مدرن تولید می شود. به همین دلیل کیفیت ساخت بسیار خوب و طول عمر بالایی دارد. همچنین با قرار گرفتن در معرض اشعه های نور خورشید جلوه ظاهری خود را از دست نمی دهد و همچنان از نظر رنگ، یکپارچگی و یکدستی خود را با دیگر المان های موجود در داخل کابین خودرو حفظ می کند. فشار و ضربه نیز نمی تواند به بافت مقاوم و مستحکم این قاب خودرو آسیب برساند.

نصب آسان

برای نصب این قاب روی داشبورد خودرو هایما S5 نیازی به ایجاد هیچ گونه تغییری در ساختار اولیه فضای داخلی خودرو نیست. به عبارت دیگر بدون ایجاد برش روی داشبورد می توان  آن را نصب کرد. برای نصب ابتدا باید. پد را داخل مانیتور قرار داد و سپس آنها را به هم مونتاژ داد. سپس سوکت قاب را به سوکت فابریک داشبورد متصل کرد. در واقع برای نصب در سیم کشی خودرو نیز هیچ تغییر ایجاد نمی شود. به همین دلیل با استفاده از این قاب گارانتی خودرو نیز از بین نمی رود.

ایجاد ساختار هماهنگ

ابعاد، اندازه، سبک طراحی و دیگر ویژگی های این قاب خودرو کاملا هماهنگ با خودرو هایما انجام شده است. از این رو نصب و استفاده از آن یک ساختار کاملاً هماهنگی را در داخل خودرو ایجاد می کند و همه چیز کاملا یکنواخت و یکپارچه می شود.

اقلام همراه

قاب مانیتور هایما S5 به همراه سوکت برق فابریک، پیچ برای نصب به فروش می رسد.

خرید و قیمت قاب مانیتور هایما S5

قاب مانیتور در مقایسه با پد قیمت بسیار مناسب تری دارد و به همین دلیل امکان خرید آن به صورت جداگانه نقش بسیار موثری در کاهش هزینه ها دارد. به عنوان مثال هنگام تعویض خودرو می توان همان مانیتور موجود روی خودرو قبلی خود را دمونتاژ کرده و روی خودرو جدید خود بست و از  پرداخت هزینه بالا برای خرید مانیتور جدید خودداری کرده و فقط یک قاب مخصوص خودرو هایما S5 خریداری نمود. در حال حاضر قاب مخصوص هایما S5 و  بسیاری از خودروهای دیگر با قیمت بسیار مناسب و همچنین اصالت تضمین شده و گارانتی معتبر در فروشگاه اینترنتی اتوآدیو عرضه می شود.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور هایما S5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه