قاب مانیتور فابریک هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن  

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن
  • ساخته شده از متریال مستحکم و با دوام
  • دارای اندازه استاندارد و متناسب با انواع نمایشگر 9 اینچ تا 11 اینچ
  • نصب سریع و اسان
  • متناسب برای مانیتورهای 9 و 11 اینچی
شناسه محصول: 23265 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

400,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور فابریک هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن

قاب مانیتور فابریک هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن ابزاری جانبی و مکمل است که از آن برای نصب انواع نمایشگر اندروید و غیر اندروید در فضای داخلی خودرو استفاده می‌شود. این قطعه جانبی معمولاً پلاستیکی بوده و به وسیله پیچ یا قفل های مخصوص در جای تعیین شده بر روی داشبورد خودرو  ثابت و فیکس می ‌شود. سپس مانیتور بر روی آن سوار شده  و اگر  قاب نصب شده از کیفیت دیداری مناسبی برخوردار باشد فضای داخلی خود را شیک و مدرن می‌ کند.

ویژگی ‌های قاب مانیتور فابریک هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن

همانطور که گفته شد  قاب مانیتور هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن نوعی قطعه پلاستیکی است که بر روی داشبورد ماشین برای نگهداری انواع نمایشگر نصب و راه‌اندازی می‌شود. این نوع قاب نمایشگر ویژگی ‌ها و مزایایی مثل جنس و متریال مستحکم و با دوام، اندازه استاندارد و متناسب با انواع نمایشگر 9 اینچ تا 11 اینچ، نصب آسان و راحت و غیر را دارد که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره می‌شود.

جنس مستحکم و با دوام

جنس مستحکم و با دوام یکی از ویژگی‌ ها و مزایای قاب مانیتور هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن است که باعث افزایش طول عمر آن می ‌شود. معمولاً برای ساخت این نوع قاب نمایشگر از پلاستیک فشرده استفاده می‌شود که از استحکام و دوام لازم در مقابل تغییرات آب و هوایی به خصوص تابش نور مستقیم خورشید برخوردار است که این امر باعث می شود به سرعت رنگ فابریک آن تغییر نکرده و ظاهر آن فرسوده نشود.

اندازه استاندارد و متناسب با انواع نمایشگر 9 تا 11 اینچ

یکی دیگر از ویژگی‌های قاب مانیتور هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن، اندازه استاندارد و متناسب آن با انواع نمایشگر 9 تا 11 اینچ است به این معنا که فرد متقاضی می‌تواند با خاطر آسوده و بدون هیچ دغدغه‌ ای این نوع قاب نمایشگر را بر روی ماشین نصب کرده و نمایشگر متناسب با آن را تهیه و جا نمایی کند.

نصب آسان و راحت

یکی دیگر از ویژگی‌ ها و مزایای  قاب مانیتور هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن نصب آسان و راحت  آن است که در نوع خود میتواند بینظیر و قابل توجه ‌باشد. به این معنا که برای نصب و راه‌اندازی آن نیاز به انجام تغییرات بر روی داشبورد و کنسول ماشین نیست و فقط کافی است نوع قاب مناسب و هماهنگ با ماشین انتخاب و خریداری شده سپس به وسیله نصاب ماهر با استفاده از پیچ‌ ها یا قفل ‌های تعبیه شده بر روی آن در جای مشخص شده فیکس و ثابت شود.

خرید و قیمت قاب مانیتور فابریک هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن

معمولاً  قیمت  قاب مانیتور هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن، تابع عوامل مختلفی مثل نوع برند، کیفیت ساخت، نوسانات قیمت به دلیل شرایط بازار و غیره است. به شکلی که تعیین قیمت آن  برای  یک بازه زمانی مشخص یا بلند مدت را سخت و دشوار می کند. لذا برای اطلاع از قیمت روز این محصول باید  به عرضه کنندگان معتبر آن در فضای مجازی یا بازار مراجعه شود.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور فابریک هیوندا سانتافه 2014 – IX45 باکن  ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه