قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای هیوندا جنسیس با کن باس
  • مناسب برای مانیتورهای 9 و 11 اینچی
  • ساختار استاندارد و با کیفیت
  • هماهنگ با فضای داخلی خودرو
  • با دوام و طول عمر بالا
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده ABS
  • مقاوم در برابر تغییرات جوی و تابش مستقیم نور خورشید
  • نصب سریع و اسان
شناسه محصول: 23268 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

400,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس

قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس ابزاری الحاقی و مکمل است که از آن برای فیکس و ثابت کردن مانیتور بر روی داشبورد و کنسول خودرو استفاده می شود. این نوع قاب مانیتور به وسیله قفل ها و پیچ های خاص در محلی که از قبل برای آن بر روی داشبورد خودرو در نظر گرفته شده است و به وسیله افراد نصاب به راحتی جا نمایی و نصب می شود. معمولاً وظیفه اصلی قاب مانیتور ثابت نگاه داشتن مانیتور و جلوگیری از افتادن یا تکان خوردن آن در حین حرکت و توقف خودرو است.

ویژگی ها و مزایای قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس

همانطور که گفته شد قاب مانیتور ابزاری الحاقی و مکمل است که بر روی آن مانیتور 9 تا 11 اینچ برای استفاده سرنشینان خودرو قرار می گیرد.

به طور کلی برای آنکه قاب مانیتور بتواند عملکردی مناسب داشته باشد باید ویژگی هایی مثل ساختار استاندارد و با کیفیت، ظاهری زیبا و شکیل، جنس بدنه مناسب، راحتی  نصب و راه اندازی و غیره را با خود به همراه داشته باشد تا بتواند نیازهای صاحب خودرو را برطرف نماید که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره می شود.

ساختار استاندارد و با کیفیت

ساختار استاندارد و با کیفیت یکی از ویژگی های قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس است که آن را برای استفاده در این گونه ماشین به گزینه ای مناسب تبدیل می کند.

به عبارت دیگر ساختار این نوع قاب مانیتور طوری طراحی شده است که صاحبان این نوع ماشین در صورت نیاز می توانند آن را از مراکز معتبر خریداری کرده و به راحتی در خودرو خود نصب نمایند. معمولا ساختار این نوع قاب مانیتور با فضای در نظر گرفته شده بر روی داشبورد خودرو هماهنگ بوده و نیاز به انجام تغییرات زیاد نیست.

ظاهر زیبا و شکیل

ظاهر زیبا و شکیل یکی دیگر از ویژگی های قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس است به شکلی که پس از نصب و راه اندازی از هماهنگی لازم با فضای داخلی خودرو برخوردار بوده و به شکل ابزاری الحاقی به نظر نمی ‌رسد. به عبارت ساده با فضای داخلی خودرو هماهنگ بوده و به صورت موزون بر روی داشبورد نصب می شود.

جنس بدنه با کیفیت و مستحکم

جنس بدنه با کیفیت و مستحکم از دیگر ویژگی های قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس است که دوام و عمر آن را افزایش می دهد معمولاً برای ساخت این نوع قاب نمایشگر از پلاستیک فشرده ABS استفاده می شود. به شکلی که از استحکام لازم در مقابل تغییرات جوی و تابش مستقیم نور خورشید برخوردار بوده و به سرعت دچار فرسودگی و تغییر رنگ نمی شود.

نصب و راه اندازی آسان

از دیگر ویژگی های قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس نصب و راه اندازی آسان آن است به این معنا که نصب آن نیاز به زمان زیادی ندارد و به سرعت در فضای مشخص شده جا نمایی و ثابت می گردد.

خرید و قیمت قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس

قیمت قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس تابع عواملی مثل جنس قاب، برند سازنده، نوع ماشین، نوسانات بازار و غیر است. لذا تعیین یک قیمت مشخص برای این نوع کالا به صورت یکسان و در یک بازه زمانی مشخص کاری سخت و نشدنی است. بنابراین بهترین روش برای اطلاع از قیمت روز این نوع قاب نمایشگر مراجعه به مراکز معتبر در فضای مجازی یا واقعی است.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور هیوندا جنسیس با کن باس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه