قاب مانیتور هیوندا آی l10

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای هیوندا l10
  • ابعاد و اندازه های استاندار
  • دارای سوکت فابریک برق
  • هماهنگ با فضای داخلی خودرو
  • دارای کیفیت و دوام بالا
شناسه محصول: 23270 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

350,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور هیوندا l10

قاب مانیتور هیوندا l10 یکی از انواع قاب مانیتور است که از آن برای نصب و راه اندازی نمایشگر بر روی این نوع خودرو استفاده می شود. خرید و نصب قاب مانیتور فابریک این اطمینان خاطر را در صاحبان خودرو ایجاد می کند که نمایشگر نصب شده در جریان حرکت خودرو و ترمز های ناگهانی دچار مشکل و آسیب نمی شود و برای نصب و راه اندازی آن نیاز به انجام  تغییرات زیاد در داشبورد خودرو نیست و قاب نمایشگر به راحتی در فضای مشخص شده بر روی داشبورد قرار گرفته و ثابت می ‌شود.

ویژگی ها و مزایای قاب مانیتور هیوندا l10

قاب مانیتور هیوندا l10 با توجه به شرایط این نوع خودرو طراحی و ساخته شده و سازندگان خودرو فضای لازم برای نصب و راه اندازی آن را پیش بینی کرده  و لحاظ نموده ‌اند.

بنابراین متقاضیان نصب این نوع ابزار الحاقی چار مشکل نمی شوند و می توانند به راحتی و در یک فاصله زمانی کوتاه قاب و مانیتور مورد نیاز خود را بر روی داشبورد خودرو نصب و راه اندازی نمایند. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مزایای قاب مانیتور هیوندا l10 به صورت مختصر اشاره می شود.

ابعاد و اندازه های استاندارد

یکی از ویژگی های قابل توجه و مهم قاب مانیتور هیوندا l10 ابعاد و اندازه های استاندار آن است، به این معنا که اندازه ها و ابعاد این نوع قاب نمایشگر با توجه به شرایط خودرو و فضای در نظر گرفته شده برای آن طراحی و ساخته شده است و فرد خریدار پس از انتخاب و خرید قاب، دچار عدم مطابقت کالای خریداری شده با فضای نصب نمی شود. حتی صاحب هیوندا l10 در صورت فروش خودرو خود می تواند قاب مانیتور را جدا کرده در ماشین جدید نصب و راه اندازی نماید.

داشتن سوکت فابریک برق

داشتن سوکت فابریک برق یکی دیگر از مزایا و ویژگی های هیوندا l10 است به این معنا که برای نصب و راه اندازی آن نیاز به دستکاری سیم کشی و برق خودرو و برهم زدن نظم آن نیست و فقط کافی است سوکت فابریک برق در محل مشخص شده قرار گیرد تا اتصال برق ایجاد گردد.

تناسب لازم با فضای داخلی خودرو

از دیگر ویژگی های قاب نمایشگر هیوندا l10 تناسب آن با فضای داخلی خودرو است به این معنا که پس از نصب و راه اندازی با فضای داخلی هماهنگ شده و به شکل ابزار و وسیله ای الحاقی به چشم بیننده نمی آید. طراحان این نوع قاب نمایشگر تلاش می کنند که تناسب ظاهری آن با فضای داخلی خودرو و داشبورد رعایت شده و زیبایی دیداری آن دچار مشکل نشود.

خرید و قیمت قاب مانیتور هیوندا l10

قیمت قاب نمایشگر هیوندا l10 بر اساس کیفیت کالا، برند سازنده و ویژگی های آن متفاوت است. لذا درج یک قیمت مشخص برای برندهای مختلف قاب نمایشگر با کیفیت‌ های متفاوت کاری سخت و بیهوده است. بنابراین بهترین روش برای اطلاع از قیمت روز این نوع محصول مراجعه به سایت های عرضه کننده معتبر این نوع محصول در فضای مجازی یا عرضه کنندگان قطعات جانبی خودرو در بازار است.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور هیوندا آی l10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه