قاب مانیتور هیوندا النترا 2014

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای هیوندا النترا 2014
  • هماهنگی لازم با فضای داخلی خودرو
  • نصب سریع و اسان
  • دارای کیفیت و مقاومت بالا
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده
  • مقاوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید
شناسه محصول: 23273 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

800,000 تومان

1 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور هیوندا النترا 2014

قاب مانیتور هیوندا النترا 2014 نوعی قاب مانیتور است که برای این مدل خودرو طراحی و ساخته شده است. قاب مانیتور ابزاری الحاقی و جانبی است که برای جا نمایی نمایشگر بر روی داشبورد خودرو کاربرد دارد. ساختار قاب مانیتور فابریک این خودرو به شکلی طراحی شده است که بدون هیچگونه تغییر در بر روی داشبورد خودرو قرار گرفته و به وسیله پیچ یا قفل ثابت می شود. ثابت نگاه داشتن نمایشگر و جلوگیری از لرزش یا آسیب دیدن آن در حین حرکت و ترمز های ناگهانی خودرو از کار کردهای این نوع وسیله جانبی است.

ویژگی ها و مزایای قاب مانیتور هیوندا النترا 2014

قاب مانیتور هیوندا النترا 2014 ابزاری کاربردی است که از آن برای نگهداری نمایشگر در این مدل خودرو استفاده می شود. از ویژگی ها و مزایای قاب مانیتور هیوندا النترا 2014 میتوان به مواردی مانند نصب آسان و راحت، جنس مقاوم، همرنگی و تناسب با داشبورد خودرو و غیره اشاره کرد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

نصب آسان و راحت

نصب آسان و راحت یکی دیگر از ویژگی های قاب مانیتور هیوندا النترا 2014 است به این معنا که پس از انتخاب و خرید به راحتی در محل طراحی شده برای نصب و راه اندازی قرار می گیرد و به انجام تغییرات برای جا نمایی آن بر روی داشبورد خودرو نیاز نیست. بنابراین صاحب خودرو پس از خرید قاب نمایشگر فقط کافیست به نصابان معتبر و شناخته شده مراجعه کرده و قاب نمایشگر را در یک فاصله زمانی کوتاه در محل تعریف شده نصب نماید‌.

جنس مقاوم

جنس مقاوم از دیگر ویژگی های قاب مانیتور هیوندا النترا 2014 است به این معنا که در ساخت این نوع سازه از پلاستیک فشرده استفاده می شود که از مقاومت لازم در مقابل ضربه یا تکانه های خودرو به خصوص تابش مستقیم نور خورشید برخوردار است و به سرعت دچار آسیب دیدگی یا تغییر رنگ نمی شود.

همرنگی و تناسب با داشبورد

همرنگی و تناسب با داشبورد خودرو یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای قاب مانیتور هیوندا النترا 2014 است  که در نوع خود قابل توجه می باشد. معمولاً این نوع قاب نمایشگر به صورت اختصاصی برای خودروهای خاص ساخته می شود. لذا تلاش می گردد در طراحی و ساخت آنها همرنگی و تناسب ظاهری با فضای داخلی خودرو لحاظ شود تا پس از نصب و راه اندازی، از تناسب و هماهنگی لازم با فضای داخلی خودرو برخوردار باشد و باعث برهم خوردن نظم و توازن داخلی خودرو نشود.

خرید و قیمت قاب مانیتور هیوندا النترا 2014

قیمت قاب مانیتور هیوندا النترا 2014 بر اساس معیارهایی مثل کیفیت ساخت، شرکت یا برند سازنده، استحکام و کارایی ساز ه و موارد دیگر تعیین می شود. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت وسایل جانبی خودرو شرایط بازار و نوسانات قیمت ارز است که می تواند به سرعت باعث تغییر قیمت ها شود. لذا تعیین یک قیمت مشخص برای قاب نمایشگر کاری سخت و غیرمنطقی است. بنابراین بهترین روش برای اطلاع از قیمت روز این نوع سازه مراجعه به نمایندگی های فروش معتبر در فضای مجازی یا بازار قطعات جانبی خودرو است.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور هیوندا النترا 2014”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه