قاب مانیتور جنتو Gen2

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای جن GEN – 2
  • مناسب برای مانیتور های 9 و 11 اینچ
  • ساخته شده از پلاستیک درجه یک فشرده
  • دارای دوام و کیفیت ساخت بسیار بالا
  • مقاوم در برابر ضربه، فشار و نور خورشید
  • دارای سوکت برق فابریک و پیچ مربوطه
  • کیفیت و طول عمر بالا
شناسه محصول: 23281 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

330,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور جنتو Gen2

قاب مانیتور جنتو Gen2 به صورت فابریک و بدون مانیتور به فروش می رسد. از این رو در صورت وجود مانیتور اندرویدی و یا تعویض خودرو خود و خرید یک ماشین مدل جن تو دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید مانیتور جدید نیست. بلکه فقط با خرید یک قاب مانیتور فابریک می توان همان مانیتور قبلی را روی داشبورد خودرو جدید خود نصب کرد و از امکانات و فناوری های آن استفاده برد.

مانیتورهای اندرویدی 9 یا به اصطلاح 11 اینجی نسل جدید به نحوی طراحی شده اند که روی همه مدل های خودرو قابل نصب و استفاده هستند. منتهی برای دسترسی به همه امکانات و فناوری های این دسته از محصولات حتما باید یک قاب مانیتور مخصوص خودرو خود را تهیه کرد.

نصب راحت و سریع

این قاب را می توان خیلی سریع و راحت و حتی بدون نیاز به نصاب روی داشبورد خودرو جن تو نصب کرد. همچنین برای نصب آن نیازی به ایجاد برش روی داشبورد و ایجاد تغییر در سیم کشی فابریک خودرو نیست. به همین دلیل با نصب و استفاده آن گارانتی خودرو نیز بطور کامل حفظ شده و از بین نمی رود.

ایجاد ساختار یکپارچه

قاب مانیتور جنتو Gen2 با استفاده از پلاستیک درجه یک فشرده ساخته است و نوع پلاستیک بکار رفته برای تولید آن از نظر جنس، رنگ، جلوه و سبک طراحی کاملا متناسب با جنس، رنگ و ویژگی های داشبورد و دیگر المان های خودرو جن تو است به همین دلیل با خرید و نصب آن کوچکترین ناهماهنگی و تضادی در سبک طراحی داخل کابین خودرو به چشم نمی خورد و همه چیز همانند سابق کاملا یکسان، زیبا و یکنواخت به نظر می رسد. همچنین این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به مرور زمان جذابیت و جلوه اولیه خود را از دست نمی دهد. همچنین در برابر ضربه، فشار و نور خورشید نیز کاملا مقاوم است.

نحوه نصب

برای نصب این قاب روی داشبورد خودرو قاب مانیتور جنتو Gen2 ابتدا باید پد یا مانیتور را داخل قاب قرار داده و آنها را به هم مونتاژ کرد. سپس سوکت موجود روی قاب را به سوکت فابریک و کارخانه روی داشبورد خودرو جن GEN – 2 متصل کرد. اکنون دیگر همه امکانات مانیتور اندروید در دسترس بوده و می توان در حین رانندگی بر حسب نیاز خود از فناوری های مختلف آن استفاده کرد.

اقلام همراه

قاب مانیتور جن GEN – 2 به همراه سوکت برق فابریک، پیچ مربوطه برای مونتاژ به مانیتور به فروش می رسد.

خرید و قیمت قاب مانیتور پروتون جنتو Gen2

این قاب مانیتور در مقایسه با مانیتور قیمت بسیار مناسبی دارد و برای خرید آن نیازی به صرف هزینه بالا نیست. بطور کلی این دسته از محصولات علی رغم برخورداری کیفیت خوب و طول عمر بالا قیمت بسیار مناسبی دارند.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور جنتو Gen2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه