قاب مانیتور فابریک ساینا 9 اینچ

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای ساینا مانیتور 9 اینچ
  • متناسب با فضای داخلی خودرو
  • مقاوم در برابر نوسانات هوا و تابش مستقیم نور خورشید
شناسه محصول: 23492 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

450,000 تومان

6 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور فابریک ساینا 9 اینچ

قاب مانیتور فابریک ساینا 9 اینچ به صورت فابریک و اورجینال طراحی و ساخته شده است و یک محصول اختصاصی برای خودرو ساینا به شمار می رود و با آن می توان از تمامی امکانات به روز مدل های مختلف مانیتورهای اندرویدی به روز بهره مند شد.

از ویژگی ها و مزایای این نوع قاب مانیتور می توان به مواردی مانند اندازه استاندارد و متناسب با فضای داخلی خودرو ساینا، کیفیت رنگ بالا، نصب و راه اندازی آسان و غیره اشاره کرد که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره می شود.

اندازه استاندارد و متناسب با فضای داخلی خودرو

اندازه استاندارد و متناسب با فضای داخلی خودرو یکی از ویژگی های مناسب و منحصر به فرد، قاب مانیتور ساینا است که آن را از قاب های دیگر متمایز می کند.

سازگاری با دمای محیط

سازگاری با دمای محیط یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای این قاب مانیتور است. به عبارت دیگر در  طراحی و ساخت این نوع قاب مانیتور از مواد و متریالی استفاده شده است که در مقابل تغییرات آب و هوایی از مقاومت خوبی برخوردار هستند و گرما و سرمای فصول سرد یا گرم باعث آسیب رسیدن به آن نمی شود. همچنین تابش مستقیم نور خورشید تغییرات محسوسی در رنگ و ظاهر این نوع قاب مانیتور ایجاد نمی ‌کند و باعث فرسایش آن در یک بازه زمانی کوتاه نمی شود. قاب مانیتور اورجینال این نوع خودرو طوری طراحی شده است که پس از نصب و راه اندازی با داشبورد خودرو هماهنگ شده و باعث برهم خوردن نظم و چیدمان ظاهری داشبورد خودرو نمی شود.

وزن سبک

وزن سبک این نوع قاب مانیتور باعث می شود که فشار زیادی به داشبورد ماشین وارد نشده و صاحب ماشین بتواند به راحتی نمایشگر متناسب با نیاز خود را خریداری و نصب کند.

خرید و قیمت قاب مانیتور فابریک ساینا 9 اینچ

هزینه خرید و راه اندازی این نوع قاب مانیتور در مقایسه با دیگر انواع آن در شرایط مطلوب و مقرون به صرفه ای قرار دارد. به عبارت دیگر قاب مانیتور ساینا با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد و می توان صرف هزینه ای مناسب آن را با گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی اتوآدیو به صورت کاملا غیر حضوری سفارش داد.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور فابریک ساینا 9 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه