قاب مانیتور نیسان ایکس تریل X-TRAIL

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای نیسان ایکس تریل X-TRAIL
  • دارای کابل و سوکت برق فابریک کارخانه ای و پیچ های نصب
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده درجه یک
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
شناسه محصول: 23691 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

750,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور نیسان ایکس تریل X-TRAIL

قاب مانیتور نیسان ایکس تریل X-TRAIL یک محصول کاملا کاربردی است که به صورت جداگانه و بدون مانیتور یا پد مخصوص به فروش می رسد. زیرا با وجود آن می توان خیلی راحت و بدون نیاز به انجام کار خاصی مدل های مختلف پدهای اندرویدی نسل جدید 9 و 10 اینجی را روی داشبورد خودرو ایکس تریل X-TRAIL نصب کرد و از تمامی امکانات به روز آنها استفاده برد. در ادامه برخی از ویژگی های مهم این قاب عنوان خواهد شد.

طراحی ظاهری زیبا

این قاب به سبک بسیار زیبایی طراحی شده و از نظر رنگ ‌بندی و سایز نیز کاملا متناسب با قاب مانیتور فابریکی خودرو ایکس تریل X-TRAIL است. به همین دلیل می توان خیلی راحت و سریع و بدون ایجاد کوچک ‌ترین تغییر و برش در ساختار داشبورد، آن را روی داشبورد خودرو خود نصب کرد.

به همراه داشتن کابل و سوکت برق فابریک خودرو ایکس تریل X-TRAIL

دیگر ویژگی قابل ذکر برای این مانیتور به همراه داشتن کابل و سوکت برق فابریک کارخانه ای خودرو ایکس تریل X-TRAIL است. به همین دلیل بدون تغییر سیستم کابل و سیم کشی این خودرو می توان قاب را روی آن نصب کرد و با پرداخت کمترین هزینه و در خودرو خود یک مدیای کامل به وجود آورد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد با استفاده از این قاب برگه گارانتی خودرو نیز محفوظ مانده و باطل نمی شود.

جنس بدنه

بدنه این مانیتور از جنس پلاستیک فشرده درجه یک بوده و به همین دلیل دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و براحتی فرسوده نمی شود و جلوه زیبای خود را از دست نمی دهد.

اقلام همراه

قاب مانیتور مخصوص نیسان ایکس تریل X-TRAIL به همراه پیچ های نصب مربوطه به فروش می رسد.

خرید و قیمت قاب مانیتور نیسان ایکس تریل X-TRAIL

قیمت قاب مانیتور مخصوص خودرو ایکس تریل X-TRAIL در مقایسه با قیمت مانیتورهای نسل جدید اندرویدی بسیار مناسب تر است. البته انتخاب مرجع خرید مناسب برای خرید نیز روی قیمت آن تاثیر مستقیم می گذارد. به همین دلیل بهتر است برای خرید آن با قیمت مناسب به یک مرجع معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی اتوآدیو مراجعه کرد. این مجموعه یکی از بهترین پخش کننده های قاب مانیتور انواع خودرو ایرانی و خارجی محسوب می شود و می توان همین حالا قاب مانیتور خودرو ایکس تریل X-TRAIL را با  قیمت مناسب به صورت کاملا غیر حضوری از آن سفارش داد.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور نیسان ایکس تریل X-TRAIL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه