قاب مانیتور پراید 131

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای پراید 131
  • مناسب برای مانیتورهای 9 و 11 اینچ
  • ابعاد: (23 سانتیمتر از بالا، 13 سانتیمتر از کناره ها و 22 سانتیمتر از پایین)
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده درجه یک
  • مقاوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید، نوسان دما، ضربه و فشار
  • دارای سوکت برق فابریک
شناسه محصول: 24061 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

700,000 تومان

10 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور پراید 131

قاب مانیتور پراید 131 متناسب با داشبورد خودرو پراید 131 طراحی و تولید شده است و با استفاده از آن می توان مدل های مختلف مانیتورهای اندرویدی و غیر اندرویدی 9 و یا 11 اینچ را به خودرو خود مونتاژ کرد. با نصب این قاب روی مانیتور از لغزش و افتادن آن در حین رانندگی جلوگیری می شود. بنابراین این محصول علاوه بر فراهم کردن امکان دسترسی به همه قابلیت های و فناوری های مانیتور، برای آن نقش حفاظتی نیز دارد و از افتادن و آسیب دیدن سیستم ضبط و پخش خودرو جلوگیری می کند. در ادامه برخی از ویژگی های قاب مانیتور پراید 131 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اندازه استاندارد

این محصول دارای سایز 23 سانتیمتر از بالا، 13 سانتیمتر از کناره ها و 22 سانتیمتر از پایین است و به طور معمول با ابعاد و اندازه استاندارد تولید می شود. به همین دلیل جهت نصب آن دیگر نیازی به کوچک و یا بزرگت تر کردن ابعاد فابریکی سیستم ضبط و پخش خودرو پراید 131 نیست و می توان بدون برش داشبورد و ایجاد تغییر در آن این قاب را روی داشبورد نصب کرد.

جنس فریم

قاب مانیتور پراید 131 با استفاده از پلاستیک فشرده درجه یک تولید می شود و از سختی و دوام بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل براحتی فرسوده نمی شود و عوامل محیطی نظیر تابش مستقیم نور خورشید و نوسان دما و همچنین ضربه و فشار نمی توانند به آن آسیب برسانند.

اقلام همراه محصول

قاب مانیتور پراید 131 به همراه سوکت فابریکی کارخانه ای خودرو پراید عرضه می شود. با استفاده از سوکت برق فابریک کارخانه ای می توان خیلی راحت و سریع و همچنین بدون نیاز به تجربه ای خاص و نصاب آن را نصب کرد. همچنین نصب و راه اندازی آن نیازی به ایجاد تغییر در فرم کابل و سیستم برق کشی و سیم کشی خودرو ندارد. از این رو با نصب آن برخلاف تصور بسیاری از افراد گارانتی خودرو از بین نمی رود.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور پراید 131”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه