قاب مانیتور فابریک دنا

ویژگی های محصول
  • قیمت برای 1 عدد قاب
  • مناسب برای دنا
  • مناسب برای مانیتورهای 9 یا 11 اینچ
  • ایعاد: (قسمت بالا 23 سانتیمتر، کناره ها  13 سانتیمتر و قسمت پایین 22 سانتیمتر)
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده درجه یک و تکنولوژی های جدید و به روز
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • ساختار یکپارچه و هماهنگ با فضای داخلی خودرو
  • دارای سوکت برق فابریک
شناسه محصول: 24130 دسته:

قیمت محصولات به روز می باشد، با اطمینان خرید کنید.

500,000 تومان

10 در انبار

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا​
  • آماده ارسال برای تهران و شهرستان​

قاب مانیتور فابریک دنا

قاب مانیتور فابریک دنا برای مونتاژ و نگهداری صفحه نمایش یا مانیتورهای نسل جدید اندرویدی و غیر اندرویدی 9 اینچ که در بازار به عنوان مانیتورهای 11 اینچی از آنها یاد می شود، بکار می رود. در حال حاضر برخلاف گذشته می توان قاب مانیتور را بدون پد و به صورت جداگانه نیز خریداری کرد. منتهی مهمترین نکته برای این منظور انتخاب فریم یا قاب مخصوص خودرو خود است. به عبارت دیگر برای بسیاری از خودرو های خارجی و داخلی نظیر دنا قاب مانیتور مخصوصی وجود دارد که با آن می توان خیلی راحت انواع مختلف مانیتور را روی داشبورد خودرو خود نصب کرد. در ادامه برخی از ویژگی های مهم قاب مانیتور دنا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ابعاد استاندارد

قاب مانیتور فابریک دنا از قسمت بالا دارای سایز 23 سانتیمتر، از کناره ها دارای 13 سانتیمتر و از قسمت پایین دارای سایز 22 سانتیمتر است و ابعاد آن کاملا متناسب با ابعاد فابریکی مانیتور یا صفحه نمایش خودرو دنا می باشد. از این رو برای نصب و استفاده از آن دیگر نیازی  به ایجاد برش و تغییر در سایز و ابعاد فابریکی سیستم ضبط و پخش این خودرو نیست. بلکه فقط کافی است مانیتور مد نظر را درون قاب قرار داده و آن را به محل نصب متصل کرد.

کیفیت ساخت خوب

این محصول با استفاده از پلاستیک فشرده درجه یک و تکنولوژی های جدید و به روز تولید می شود. به همین دلیل استحکام بسیار بالایی دارد و بر اثر براحتی نمی شکند و دچار خط و خش نمی شود.

برخورداری از ساختار یکپارچه

این محصول علاوه بر جنس و ابعاد از نظر رنگ ظاهری و طراحی نیز کاملا متناسب با عناصر داخلی خودرو دنا طراحی شده است و به همین دلیل با نصب آن روی داشبورد این ماشین ساختار یکپارچه و هماهنگ خودرو بطور کامل حفظ می شود.

برخورداری از سوکت برق فابریک دنا

قاب مانیتور دنا به همراه سوکت برق فابریک خودرو دنا به فروش می رسد. بنابراین برای نصب و اتصال آن دیگر لازم نیست که در کابل ها و سیستم برق کشی و سیم کشی این خودرو کوچکترین تغییری به وجود بیاید. از این رو می توان با خیالی کاملاً آسوده و بدون نگرانی از باطل شدن گارانتی خودرو برای خرید و نصب آن اقدام کرد.‌

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قاب مانیتور فابریک دنا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه